čtvrtek 21. března 2013

Beige pants with black and stripes

Béžové kalhoty jsem vám ukazovala již v tomto článku v kombinaci s fuchsiovým kabátem. Další kombinace, která mi napadla, je s černou a proužky. Patří mezi ty jednoduché, ale mně se líbí. Mimochodem proužkovaný top z Lindexu bych mohla pasovat na jeden z nejoblíbenějších kousků svého šatníku. Bohužel kalhoty jsem založila, protože při momentálních teplotách by mi v nich byla zima. Doufám, že jarní počasí se brzy objeví a budu moci nosit jarní kousky. :) 
You could see beige pants in this post and matched them with fuchsia coat. Next combination is with black and stripes.
Btw. stripped top from Lindex is one my favourite pieces of m closet. Unfortunately I had to put pants back into my closet because of actually weather and temperatures I'd feel cold. I hope spring weather comes soon and I can weather spring pieces. :)




 

Topshop coat
Lindex top
Mango pants
Camaïeu booties
Longchamp handbag

8 komentářů:

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)