sobota 4. února 2012

Saturday's skating

Velkou výhodu tohle počasí má a to, že zamrznul rybník u nás, nejsou na něm vlny a dá se na něm krásně bruslit. Takže se nemusím tlačit na volném bruslení na stadionu. Mnoho z vás ví, že jsem dělala krasobruslení, takže dnešní program byl pro mě naprosto ideální. :) Se ségrou jsme zkoušely různé blbinky a nakonec jsem i zkoušela něco s přítelem. Na Facebooku najdete i video. :) 
Chodíte i vy bruslit na rybník nebo jen na stadion? 
Big advantge of this freezing weather I found in frozen pound by us, there are no waves and it's great for skating. So don't want be in stuck at free skating at stadium. Many of you know I did figure skating, so, today's programme was totally ideal for me. :) I tried with my sister some crazy piffles and finally I tried something with my boyfriend. You can find video on Facebook. :)



Už to není co to bývalo, ale stále je to sport, co mi jde asi nejlépe. :)
It isn't like in the past but it's still one sport wich I can do the best. :)

Orsay leggins
Pimkie coat
Boohoo faux fur waistcoat
Promod gloves
Knitted cap
Risport Super Nova skates

17 komentářů:

  1. *sigh!* i miss skating!!! you have good form!



    IntoxicatedChameleon

    OdpovědětVymazat
  2. jé, já už jsem dlouho nebyla bruslit... mě je tam vždycky hrozná zima :D ale když jsem byla malá, tak jsem taky chvíli dělala krasobruslení, tak občas zajdu zavzvpomínat :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásné fotky,taky se těším na bruslení :)

    OdpovědětVymazat
  4. PAnejo, já už nebyla bruslit tak 4 roky a strašně mi to chybí. Asi budu muset co nejdřív koupit brusle, strašně jsi mě na to navnadila:)) Takže díky ti:P
    A ta poslední fotka je úžasná.

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. cute pic!!!!

    http://thewild-swans.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Je vidět, že to máš v krvi, ta poslední fotka je pecka :-) Já jsem si na bruslích zlomila ruku a od té doby to se mnou není nijak slavné, takže pokud nemusím, tak se mu vyhýbám....

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší! :) Je vidět, že jsi se tomu věnovala! Já jsem takový tele, že sem ráda, když na bruslích stojím :D ale dneska se překonám, vylezu z postele a jdem to s přítelem na rybník taky vyzkoušet :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jsi, ale ohebná. :) Video na FB je super, jen škoda, že je obráceně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už pracuju na tom najít nějaký prográmek na otočení. :) Takže příště už to bude, jak má být.

      Vymazat
  9. Bruslení je moje smrt:D Já na tohle fakt nejsem dobrá, ale obdivuju lidi, co to umí:)

    http://stylewithoutlimits.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný fotky :-)
    Ty by ses měla k tomu bruslení vrátit :-)

    OdpovědětVymazat
  11. seems you had fun :)

    kisses from Italy
    Visit my blog! follow me if you like it ... I also follow you with pleasure:)
    http://lostileungioco.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. I also love skating.
    Have a nice weekend

    http://thestyleattitude.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)