pátek 16. září 2016

Travelling: Šumava hiking


Poslední dobou jsou mé víkendy nabité různými akcemi, ale rozhodně si nechci na nic stěžovat. Jsem akční člověk, co má ráda, když se pořád něco děje a když zrovna není nic v plánu, tak něco vymyslím. Předminulý víkend jsme slavili s přáteli narozeniny jednoho kamaráda, a protože to bylo v blízkosti Šumavy a druhý den večer jsme v podhůří Šumavy měli další akci, rozhodli jsme se vyrazit na menší procházku po Šumavě. Vyměnila jsem tedy lodičky za boty na chození a vyrazili jsme. Tentokrát jsem vybrala Prášilské jezero a Poledník. Nevím, čím to je (možná věkem?), ale začínám mít ráda hory i jiných ročních obdobích než je zima a procházky mi po nich baví. Lyžování bylo, je a bude vždy mojí srdcovou záležitostí. 
Z Prášil jsme šli pěšky na jezero, odsud pak na Poledník, kde jsme vylezli až nahoru na rozhlednu a odtud se pak vydali druhou cestou zpět do Prášil. U jezera jsem poprvé viděla kachnu, jak se celá potopila a plavala pod vodou. Pohled na lesy a tekoucí potok je pro mě velmi uklidňující a ačkoliv to může znít divně, je to jeden ze způsobů, jak dobíjím energii.
Jak dobíjíte "baterky" vy?


2 komentáře:

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)