sobota 24. září 2016

Shades of blue


Už delší dobu jsem měla chuť si vzít na sebe klasickou košili s dlouhým rukávem a když už jsem sáhla po té světle modré, vzala jsem k ní tmavě modré džíny a samozřejmě moji za poslední dobu nejoblíbenější crossbody kabelku, do které se mi vejde vše, co potřebuji a zároveň nenosím zbytečnosti.
Bohužel jsem to nějak nedomyslela s těmi džínami, protože jsem akorát ten den šla k fyzioterapeutovi na masáž a zároveň mi zatejpoval levé koleno, které mi trápí přes deset let. Můžu říct, že s tím tejpem je to úleva a v týdnu jsem uběhla bez problémů necelých 6 km, akorát natahovat slimky přes tape byla docela sranda. Dnes se chystám na svatbu a plánovala jsem si vzít šaty, ale teď přemýšlím, co si obleču k tomu svému slušivému růžovému tapu (pozn. černý bohužel už nebyl). 
Lately I wanted to wear classic shirt and when I chose the light blue one, I matched with dark blue jeans and my lately the most favourite crossbody handbag which is enough big to get there all my necesseties but I don't overloady ma back.
Unfortunately later I found out jeansy wasn't good idea because that day I went to physiotherapist to get a massage and I got also a tape to my left knee which has been making me problems over ten years. I have to say with this tape it is better and during week I ran 6 km without any problems but t was funny to put jeans on me without damaging the tape. Today I attend a wedding and I planned to wear dress but this awesome pink tape (btw. the black wasn't available unfortunately) complicates it little bit and I'm thinking what to wear.



H&M shirt
Tezenis jeans
Melissa shoes
Dune handbag

2 komentáře:

  1. Ty to urcite nejak vymyslis a vezmes si treba sve krasne maxi saty. Drzim pesti s kolenem. Je to asi na porad, ale nekdy je to lepsi nekdy horsi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, díky za podporu. S kolenem už to lepší nebude a po tom, co jsem včera už sundala tejpy, tak bych je brala znovu bez ohledu na to, jak to vypadá s oblečením. Uleví to kolení a zároveň to neomezuje, na lyže si je určitě nechám dát zase. :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)