úterý 30. srpna 2016

Outfit: My Dirndl


V jednom z předchozích článků jsem psala o festivalu Kirchweih, který v neděli skončil a mohli jste vidět menší náhled, jak vypadá můj dirndl. Ten svůj jsem kupovala v Kaufhofu, když jsme tam s kamarádkou zamířily omrknout slevy. Koupila jsem si jeden ze střední cenové úrovně a nechtěla jsem úplně ten nejlevnější, protože ty nebývají tak dobře ušité a tím pádem ani nesedí tak, jak mají. Na to, kolik můj dirndl stál, tak je ušitý velmi dobře a padne mi jako ulitý. Musela jsem ale vzít o číslo menší velikost, než jakou běžně nosím v konfekci. 
Klasický dirndl se skládá s halenky, šatů a zástěrky. Šaty se zástěrkou se zpravidla prodávají dohromady a halenka se zvlášť, ale já měla to štěstí, že halenka byla již součástí. Ceny pohybují od přibližne 40 Eur až do stovek Eur, kdy už se pak jedná i o designérské dirndly a cena se odvíjí nejen od použitého materiálu, ale i značky. Dá se k němu samozřejmě dokoupit kardigan nebo sako, balerínky, kabelka i typické podkolenky. 
Mně zatím ale stačí zatím jen dirndl, ostatní zatím nepotřebuji, ačkoliv kabelky se mi líbí velmi. Svůj dirndl jsem doplnila lodičkami na klínku s otevřenou špičkou a oblíbenou crossbody kabelkou. 
Jinak vázání mašle u zástěrky i má svá pravidla. Pokud je žena nebo dívka nezadaná, tak se zavazuje nalevo a pokud je vdaná nebo zadáno, tak se mašle uváže napravo.
Co říkáte na dirndly a jak se vám líbí?



MarJo Dirndl
CCC shoes
F&F handbag

3 komentáře:

  1. ...a když netuší stav, tak uprostřed ;-)))

    Moc ti to sluší a u nás bohužel velice neobvyklé oblečení. Je to příjemná změna!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uprostřed si mají údajně zavazovat, dívky, kterou jsou panny. :)
      Děkuji, Marti.

      Vymazat
  2. Hallo allerseits, ich habe Kommentare von Personen gesehen, die bereits einen Kredit von (Nelson Wealth Loan Company) erhalten haben, und dann habe ich mich entschlossen, nach ihren Empfehlungen zu fragen, die ich auf meinem persönlichen Bankkonto für insgesamt 20.000 € bestätigt habe. Ich habe vor Stunden angefragt. Dies sind wirklich großartige Neuigkeiten und raten jedem, der ein echtes Darlehen benötigt, um sich per E-Mail zu bewerben (nelsonwealthfinacialloanservic@gmail.com). Ich bin froh, dass ich den Kredit bekommen kann, den ich beantragt habe. Bitte teile deine Hilfe mit Freunden.

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)