středa 24. srpna 2016

Outfit: Culottes


Trend kalhotových sukní tzv. culottes se mi zalíbil již a loni a plánovala jsem si nějaké ušít, ale dřív než jsem se k tomu dostala, jsem narazila ve slevách rovnou na dvoje, které mi skvěle sedly. Neváhala jsem a vzala jsem je. Navíc se jedná o věc, která se dá nosit na různé příležitosti, pokud si je pořídíte v dobře kombinovatelné barvě.
Byla jsem ráda, že jsem našla culottes v béžové. S košilí a lodičkami se dá nosit jako business outfit do práce, s topem nebo obyčejným tričkem a balerínkami nebo např. espadrillkami je ideální na volnočasové nošení. Už se i vidím v námořnickém proužkovaném tričku, slamákem a plochými botami někde na lodi jako správná námořnice.
Tím, že nemám předepsaný dresscode v práci, si mohu dovolit vzít k nim i neformální vršek. Moje elegantnější já se ale někde muselo projevit, takže jsem k outfitu obula nové boty s otevřenou špičkou, které jsem také pořídila ve slevách a vypadají skvěle snad se vším, co ve své skříni mám.
I like trend culottes since last year and I planned to sew some one but I found two culottes in sales before I started to sew. I took both of them because you can wear them to many occasion if you style them right and if their colour is easy for matching.
I was glad to found culottes in beige. They are perfect business outfit with shirt and pumps, with some top or basic t-shirt and  with ballerinas or e.g. espadrilles you have perfect casual outfit. I see me in striped t-shrit straw hat and espadrilles somewhere on the boat like a sailor. 
I don¨thavy any dress code at work so I can afford to wear them with non-formal top. But my elegant me has to be shown therefore I matched them with open toe pumps which I also bought in sales and they look perfect with almost everything in my closet.
 

Promod cullotes
Dorthy Perkins top
Geox shoes
Handbag made in Italy

4 komentáře:

  1. Vypadají skvěle, dobrý kup. Já jsem se k nim zatím neodvážila. Taky jsem plánovala, že si nějaké ušiju (našla jsem střih v Burdě), ale nakonec jsem na to nenašla čas a než se k tomu dostanu, tak už budou out :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jsem je prave take chtela usit podle Burdy, ale nejak se nedostavalo casu, tak jsem je koupila. ;)

      Vymazat
  2. Zbožňuji Vaše elegantnější já, tohle se povedlo! Dokonalost!

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)