úterý 20. října 2015

DIY: Grey jersey dress


Ležení mi o víkendu moc dlouho nevydrželo a jen co se mi udělalo o trochu lépe, zasedla jsem ke stroji a ušila si šedé šaty z bavlněného žerzeje. Jsou naprosto jednoduché, ale díky střihu nadčasové a snadno kombinovatelné. Ostatně takové kousky mám ze všeho nejraději a měly by tvořit většinu šatníku každé ženy. 
Použila jsem střih ze srpnové Burdy 2015, původně byl tedy na top, ale já prodloužila délku a vznikly z toho šaty. Rukávy jsem zkrátila, protože v práci je pro mě příjemnější nosit hodinkovou délku rukávu. Ušila jsem si k nim i pásek, který hezky zdůrazňuje pas.
Plánuji je nosit s černými a tmavě červenými nebo bordovými punčochami. A až bude na jaře tepleji, tak je budu nosit naboso s lodičkami a samozřejmě s kloboukem.
I couldn't stay in bed all the weekend and when I felt better, I sat to the table and sewed grey jersey dress. It's very simple but thanks to cut it's timeless and perfect combinable. I like a lot such pieces and they should be a major part of closet of every woman.
I use a cut from Burda August 2015. Originally it was a cut for top but I made it longer and now I have dress. I made the sleeves shorter because the watch lengthis much more comfoftable for me at work. I sewed also a belt and thanks to it the waist looks thinner.
I plan to wear it with black, dark red or burgundy tights. And when it gets warmer in the spring I'll wear it with bare legs and pumps and of course with hat.

2 komentáře:

  1. Super šaty! Musím se smát, protože jsem si zrovna ušila "stone color" šaty. Také jsem je chtěla takto dát zítra na blog.

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)