čtvrtek 23. dubna 2015

On a cheery note


Někdy stačí málo a za pomocí jednoho neokoukaného doplňku vypadá klasický černobílý outfit úplně jinak. Dnes jsou to punčochy s notami a notovou osnovou. Víte, že mám pro punčochy slabost a tak když jsem ty to uviděla, neváhala jsem ani minutu a vzala je. Vypadají dobře jak se základní paletou barev, ale vyniknou i s těmi výraznějšími Navíc z dálky to prý vypadá, jako bych měla potetované nohy. Každý kdo punčochy zatím na mě viděl, tak se mu líbily a pochválil mi je. Snad se tedy líbí i vám nejen ony, ale i celý outfit.
Sometimes you wear only one accesory and the simple black & white outfit looks different. Today it's tights with the notes and music. You know I love tights and so as soon as I saw these one I had to buy them. They looks good either with the basic colours but they'll match good also with other colours. I heard it looks like I don't have tights but tattoo on my legs.  Everyone who has seen them  he/she likes them. I hope you also like these tights and the outfit, too.


New look skirt
H&M top
Calzedonia tights
Topshop shoes
Michael Kors handbag and sunglasses

4 komentáře:

  1. Ahoj Verunko, tak tohle je vážně paráda. Jasný důkaz, že na detailech a maličkostech záleží. ;) Asi si podle tvých opunčochovaných nožek zkusím zazpívat písničku...schválně, jaká to bude. ;)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká sukně, sluší ti. :) A výstřih na zádech mi připadá více sexy. ;)
    http://dashasoliman.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. By mne zajimala ta melodie na nohou:-) moc hezke puncosky! Hezky outfit.

    OdpovědětVymazat
  4. These tights are fabulous. I also love tights and use them all the time to give something extra to an outfit. So many bloggers give me inspiration, and this post counts as good inspiration! Kx

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)