pondělí 13. dubna 2015

Bucket bag


Kabelky typu bucket bag se opět vrátily na scénu a zaplavily jak internet, tak i obchody. Já jednu takovou v minulosti již měla v černé barvě, ale nějak jsem jí nenosila, a tak jsem ji poslala dále.
Jenže když jsem byla dvěma týdny služebně v Barceloně, tak jsem narazila na béžovou v daleko kvalitnějším provedení než byla ta předchozí, dvakrát ji okukovala v obchodě a potřetí se pro ni vrátila. Navíc jsem si ji velmi rychle oblíbila a poslední dobou ji nosím celkem často. Vejde se do ní vše, co potřebuji na každý den, na nošení je pohodlná a jedinou vadou na její kráse je, že není kožená.
Jak se vám tento typ kabelek líbí?
Bucket bags are back and thye're everywhere. I had similar one in black in past but I didn't almost wear it and therefore I gave it.
But two weeks ago when I was on business trip in Barcelona, I found this type of bag in beige and in much more better quality and after thrid return back I bought it. It became very quickly t be my favourite bag and lately I wear it quite often. The size fits perfect to every day wearing, it comfortable for wearing and the only fault is it isn't made from real leather.
Do you like this type of bags?



Mango dress
Amisu t-shirt
Parfois handbag
Aldo sunglasses
Melissa by Karl Lagerfeld shoes

2 komentáře:

  1. Kabelka je moc hezká a kvalitní! Pěkný outfit. Hned by se mi takové šaty hodily. Mám ráda rolák bez rukávů, i když to mnoho lidí nechápe a kritizuje (vím z vlastní zkušenosti).

    Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  2. Já se s kritikou zatím nesetkala a roláky bez rukávů se mi také líbí.
    Děkuji. :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)