čtvrtek 2. dubna 2015

Dark blue with touch of pink and nude


Tmavě modrá barva se mi stejně jako šedá a věci lokální výroby začíná v šatníku zabydlovat čím dál tím více. Poslední dobou mi ani moc nebaví chodit po obchodech, ale daleko raději brouzdám po internetových stránkách a objevuji místní tvůrce. Fler není třeba představovat, zná ho každý a právě tam jsem objevila i díky Marušce tvůrce, kteří dělají krásné věci za velmi příznivé ceny. 
Ráda podporuji tuzemskou výrobu, u které vím, že výrobky jsou kvalitně udělané a hlavně se většinou jedná o originály, takže nehrozí, že v nich někoho potkáte. Jedním z takových ukázkových příkladů byl ples, kdy u většiny žen bylo vidět, že šaty pořídily ve dvou obchodech se společenskými šaty, proto jsem byla ráda za své šaty, které jsem na nikom neviděla. Na druhou stranu mi potěší, když někoho inspiruji a danou věci si také pořídí a potěší to o to víc, když si pořídí věc lokální výroby, jako to bylo v případě kolegyně, které se tak líbila moje sukně s Eiffelovkou, že si ji objednala také a přemýšlí nad pořízením další.
Co vy a nakupování místních výrobků? 



New look coat
Vero Moda dress
H&M top
Calzedonia tights
Limi handbag
Melissa by Kar Lagerfeld shoes

8 komentářů:

  1. Puncochace jsou uplne nej! Take mne bavi mistni vyroba, hlavne ta moje :-)

    Kabelka je nadherna!

    OdpovědětVymazat
  2. Kabelka, šaty, punčochy, kabátek...nádhera. Já se u tebe tak ráda kochááám! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Šátek <3 a pořádně vidím balerínky, krásné!! :-) jinak taky ráda brouzdám po fleru a podpořím české umělce :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tentokrát je to ještě lepší než obvykle. Šaty, punčochy, přesně tak, jak to má být. I ty barvy, černou se nic nezkazí, ale potom to bývá moc černé. Modrá je mnohdy lepší.

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)