pátek 12. října 2012

Outfit of Monday: Black basics

 
Dnes jsem byla po delší době na fotbale na reprezentačním zápase a nedá mi to nezmínit se o tom, co mi při fandění vadí. Mým heslem je fandit slušně. Ono není nic příjemného pro mě ani pro hráče na hřišti (seděli jsem celkem blízko hřiště) slyšet některé rádoby fanoušky, jak hráčům nadávají do všeho možného a co vlastně mají dělat. Chápu, že má někdo potřebu kritizovat hru (občas i já), ale silné expresivní oslovení hráče se přeci může vynechat, stejně tak jako další nadávky a stačí použít: "Kampa to kopeš?" případně "Jakpa to hraješ?" Tentokrá jsem ale kolem sebe měla ale i pány, kteří byli v klidu a zápas komentovali slušně a rušivého elementa, který byl pravděpodobně "expert" na rozdělení hráčů na hřišti a styl hraní fotbalu, pěkně uzemnily a udělaly to i za mě. Dost mi svrběl jazyk říct dotyčnému, že ať tedy vyhodí půlku družstva a jde čutat do míče místo nich, ale řekl mu to pán, co seděl vedle něho.
Jo vím, že to moc nesouvisí s obsahem blogu, ale měla jsem potřebu to vyventilovat. :) A pokud si to tu přečte někdo, kdo při fandění mluví jako dlaždič a uvědomí si to, tak budu jen ráda.
 
Pondělní outfit byl vytvořený z černého základu - sukně, punčochy, lodičky, kabelka a k tomu bílý top s masivnějším náhrdelníkem a růžovým svetrem. Pohodlná kombinace, ve které mi kupodivu nebyla ani zima. Dnes bych v tom ale nejspíš už zmrzla, i když lodičky nosím pořád a nechce se mi jich vzdávat. :)
Monday outfit was created from black basic pieces . skirt, tights, pumps, handbag with white top with robust necklace and pink cardigan. Comfort outfit and I didn't feel cold. Today I was probably freeze even I still wear pumps and I don't want to dispense of them. :)

 
H&M t-shirt and necklace
F&F cardigan and tights
Amisu skirt
Tamaris pumps
Lonchamp handbag

10 komentářů:

  1. Já teda moc nemusím fotbal (a taky dost dává smysl, když jsem si našla fotbalistu, žejo :-D), ale když se zajdu podívat na hokej, tak to je taky věc, která mi fakt vadí, ti chytráci, co umí jen nadávat, kritizovat, pískat nebo házet odpadky na led.... Ale Ty jsi krásná, v růžové Ti to sekne náramně :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší ti to. Jo s tím úvodem naprosto souhlasím. A jinak jsem překvapená,že to u Vás bylo ještě na svetřík a sukni já už tu týden klepu kosu v kozačkách a zimní bundě, asi jsem moc velká cíťa.

    OdpovědětVymazat
  3. to mas na sebe dvoje silonky??? ja by som v jednych asi zamrzla :-/

    AndreaZ

    OdpovědětVymazat
  4. Slusi, slusi , slusi...ten nahrdelnik se svetrikem do V je naprosto skvely a tuhle kabelku od Longchamp miluju...mam ji taky a je taaak uzasne prakticka a navic chic.
    Tleskam a davam vsechny 4 palce nahoru:D

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
  5. Whether you are searching for specialty styling products or specific Loreal hair products,
    you are sure to find what you need. My hair doesn't always look good when I'm
    going to attend openings and red carpet events.
    Generally, these products are more expensive than their watered-down counterparts, but you can
    find a few affordable pure silicone hair products (see below).

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)