středa 5. září 2012

End of summer in bright colour

 
všechny své skvělé čtenáře po nějak době opět z Prahy. Jsem zde na pár dní a dnes jsem byla omrknout naživo podzimní kolekce. Došla jsem k názoru, že potřebuji ještě jednu džínovou košili a že si nic s maskáčovým vzorem pravděpodobně nekoupím, ačkoliv se mi to na jiných líbí. Jsem ráda, že se nosí i nadále vínová barva a vím, co si chci určitě pořídit na podzim - klasický béžový trenchcoat, punčochy v hořčicové nebo vínové barvě a městské holinky. Každopádně pastelové barvy určitě nepřestanu nosit, protože jsou to mé favoritky neustále. :)
Ačkoliv zde mluvím o podzimních trendech, tak jsem zde s outfitem ze včera ještě v letních barvách. Bílou sukni na knoflíky jsem tentokrát zkombinovala s neonově žlutým tričkem a červenými sandálemi na podpatku. Ano, neladí to, ale výsledek se mi líbí. ;)
Hello my lovely readers from Prague after some time. I here for few days and today I saw new collections in the shops. I found out I need another jeans shirt and I don't buy probably anything with camo pattern although I like it on the other people. I'm glad the burgundy colour is still trendy and I exactly know what I want to buy for fall - classic beige trenchcoat, tights in burgundy or mustard colour and city wellingtons. I any case I don't stop with wearing úastel colour because I still like them. :)
Although I speak there about fall trends I'm here with outfit from yesterday in summer colours. White skirt with buttons I mixed this once with neon yellow t-shirt an red heells. Yes, it doesn't match it but I like the the result. :)


 
Zara neon t-shirt
Amisu skirt
Only Pink heels
Ebay handbag
Gifted namecklace from my sister
DIY bracelets

9 komentářů:

  1. Verunko, ladí/neladí, tobě to sluší vždycky! Navíc sladěná od hlavy a k patě - není to nuda? Ty jsi nám tu ukázala, že i zdánlivě "neladící" kousky můžou být originální a šmrncovní, pokud je člověk umí nosit s grácií a pokud je jejich nositelka krásná! A to ty jsi a moc!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vivinko, tvůj komentář vždycky potěší. :) Děkuji!

      Vymazat
  2. Sandálky a sukně, to je něco co bych si teď taky moc ráda oblékla, místo toho mám na sobě jen huňaté ponožky, pyžamo a mikinu navrch a horký čaj v ruce. Tvůj model je povedenější, o tom není pochyb, dokonce i ty zdánlivě nesourodé kousky pospolu nevypadají vůůůůbec zle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přeji brzké vyzdravení, ať ještě stihneš sukni bez punčoch :-)

      Vymazat
    2. Děkuji, Terko! A brzy se uzdrav! :)

      Vymazat
  3. Aká si farebná ... no ja občas tiež idem do prace strakatá ... ha ha ... ale no tom predsa až tak nezáleží ... hlavne že sa v tom cítime pohodlne

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to dobře, i když říkáš, že to neladí. Já bych zvolila jinou kabelku a bylo by to. Jenže kde je má člověk pořád brát???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti. :) No chtělo by to jinou barvu, ale jelikož mám vyhlednuté dva dražší kousky, tak šetřím. :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)