pondělí 2. dubna 2012

Day 11, 12 a 13 of challenge

V dnešním článku přináším outfity z pátku a víkendu v rámci 30 kousků v 30-ti dnech. Víkendový outfit se neměnil, protože jsem odjela účastnit se oprav a když jsem téměř celou sobotu i neděli strávila v pracovním oblečení, tak jsem si nebrala věci na převlečení.  Zatím se ještě dají kombinace skládat dobře a i bez nakupování to jde. Přeji vám hezký pondělní večer z Prahy. J

In today’s post you can see my outfits from Friday and weekend in challenge 30 pieces in 30 days. Weenkd outfit was the same because I attended some repairsand I wore roughly whole days work clothes so I didn’t chase my outfit. I can stil goodl make combination and I can be even without shopping. Wish nice Monday’s evening from Prague. J


Orsay t-shirt
Orsay top
H&M skirt
Calzedonia tights
Humanic shoes
Reserved handbag
Forever 21, Asos, YR bracelets


Zara top
New look blazer
Camaieu skirt
Roberto Cavalli sunglasses

7 komentářů:

  1. Moc ti to sluší, výzva ti vážně jde! :) Přeju pěkný pobyt v Praze ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Snažím se a pobyt zatím pěkný mám. :)

      Vymazat
  2. Moc se mi líbí ta kabelka :) A obě sukýnky jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle je úplně boží ! Strašně ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  4. Na každé fotce ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ve výzvě pokračuješ skvěle!!! moc ti to sluší! Nejvíc se mi líbí ta červená a béžová sukně! :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)