pondělí 30. dubna 2012

Versatile Blogger Award

Byla jsem nominována Skodulkou na Versatila Blogger Award. Sice jsem zde již něco podobného psala, ale ještě vám tedy pár věcí na sebe prásknu. :) Měla bych nominovat dalších 15 blogů, které byly založeny nedávno, ale jelikož už to proběhlo na velkém množství blogů, tak nebudu jmenovat další, ale nechám to na vás. Takže tímto, kdo chce, ať pokračuje dále a bere to tak, jako bych ho nominovala. :)
I was nominated by Skodulka to Versatile Blogger Award. I wrote there something similar but I tell you something more. :) I should nominated other 15 blogs but I don't want to do it because it was on other more blogs. If you want, you can continue with this award. :)


1. O módu jsem se zajímala už odmala a ráda jsem se parádila. Zůstalo mi to od té doby napořád. :)
I interested in fashion since I was a little girl and I liked to look pretty. It's the same till now. :)
2. V používání kosmetiky jsem konzervativní, jakmile mi něco sedne, tak to neměním, dokud nemám chuť vyzkoušet něco jiného nebo mi to přestane vyhovovat
I'm conservative in using of cosmetics. As soon as I find what is good for me I don't change it till I don't want try something new or it isb't good for me.
3. Snažím se šetřit, co to jde, ale nedaří se mi to, jak bych chtěla. Je to taková snaha léčit shopaholismus. :)
I try to save money but I'm not good at it as I want. It's an endeavour to treat illness shopaholism. :)
4. Měsíc jsem nenakupovala nic (kosmetika, oblečení, doplňky, boty) a celkem jsem tak ušetřila. Budu to muset aplikovat častěji. :)
I didn't buy anything for a month (cosmetics, clothes, accesories, shoes) and I save some money. I have to do it more often. :)
5. Souvisí s bodem 4. Ušetřené peníze jsem investovala do společného bydlení s přítelem.
It relates to point 4. I invested saved money to our living with my boyfriend.
6. Dnes jsem udělala po delší době nákup. Další plánuji až budu na týden v Praze.
Today I did some shopping after longer time. The next I plan when I stay week in Prague.
7. Jediné přání, které teď mám, aby celá moje rodina a přátelé byli zdraví. Zní to jako klišé, ale před časem jsem si uvědomila, kolik je v tom pravdy.
I've got only one wish, now that my family and friend will be healthy. It sounds like cliche but before some weeks I appreciate how much true is in it.

NEW IN: H&M t-shirts, H&M cardigan, Bioderma Eau Micellaire. L'occitane hand cream and cream parfum

Žádné komentáře:

Okomentovat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)