sobota 21. listopadu 2015

Travel Diary: Šumava


V pondělí jsem měla dovolenou a díky svátku jsem si tak protáhla víkend na čtyři. Potřebovala jsem si už psychicky odpočinout a tak jsme se s mužem rozhodli, že v pondělí vyrazíme na Šumavu na procházku. Výběr byl na mě, takže jsem se hned rozhodla vyrazit na ledovcová jezera, které jsem naposledy navštívila před mnoho lety. Z Železné Rudy jsme vyrazili na Čertovo jezero, odtud jsme pak šli na Černé a na Špičácké sedlo a zpět do Rudy. U jezer bych vydržela sedět celou věčnost, jen tak se dívat na vodu na okolní lesy bylo pro mě velmi uklidňující.
Není potřeba cestovat někam daleko, protože krásně je i u nás a na jednodenní či dvoudenní výlet je to naprosto ideální lokalita. Vymýšlím, kam vyrazíme příště, ale nejspíš to vypadá na lyže, pokud tedy už bude sníh.
On Monday I had a holiday and thanks to public holiday on Tuesday I had longer weekend which had four days. I needed day off work, so I decided with my man to went for a walk to Sumava mountains. I chose to go to glacier lakes which I visited many many years ago. From town Zelezna Ruda we went to the Devil's Lake, then we continued to Black Lake and then around mountain back to the town. I can sit at the lake forever, just to watch the water and forests, it was so calming for me.
It isn't necesarry to travel far because Czech Republic is nice country, too and for one or two days trip it's great locality. I'm thinking where to go next time but it seems we'll go skiing, of course if there will be the snow.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)