neděle 15. listopadu 2015

Lindex Spring/Summer 2016


Ačkoliv zima ještě nedorazila, ve středu jsem již měla možnost shlédnout již novou kolekci Lindex na jaro/léto 2016. Kolekce je plná sedmdesátkových kousků, jako jsou kalhoty do zvonu, barevné šaty, spousta denimových kousků, takže milovníci tohoto si přijdou jistě na své. Objevují se v ní ale i klasické kousky, ze kterých mi zaujal tříčtvrteční béžový trenčkot.
Opět nechybí kolekce Holly&Whyte plná oranžové a zelené barvy. Součástí je i kolekce spodního prádla, která mimo jiné obsahuje i jednoduché a pohodlné soupravy. Z doplňků mi zaujaly šátky a brýle.
Bylo to příjemně strávené odpoledne, viděla jsem známé tváře a měla jsem možnost poznat osobně i Karolinu, která je i ve vysokém stádiu těhotenství neuvěřitelně chic.
Jak se kolekce líbí vám?

3 komentáře:

  1. Ten trench se mi libi nejvic! No a samozrejme flitrova sukne. Ty ja rada. Uz mam tri.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Otk na botovo.cz dnes do pulnoci s 25 procentni slevou. Doprava zdarma. Ty cerne jaou super a nejsou zateplene. Komentar vymaz. Pa M.

      Vymazat
    2. Diky za tip. Objednano a zitra nebo v pondeli botky dorazi. :)
      Flitrovane sukne mam dve a asi to zatim staci. :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)