čtvrtek 19. listopadu 2015

Autumn new in


Měla jsem v plánu pořídit si několik kousků a podzim a zimu a jsem ráda, že jsem sehnala vše, co jsem chtěla. 
První položkou na seznamu byl obyčejný basic svetr, který by hřál a nebyl zároveň huňatý. Na stránákch Massimo Dutti jsem právě takový objevila a měla jsem v plánu si ho objednat z jejich stránek, ale bohužel do ČR neposílají. Takže jsem čekala na nejbližší příležitost, až pojedu do Prahy a skoro to vypadalo, že můj vysněný svetr už nemají. Nakonec ale našli jak černý, tak i krémový v mé velikosti a já si spokojeně odnesla oba dva. Materiál je vlna a hedvábí, takže je příjemný i na samotnou pokožku.
I planned to purchase some pieces for autumn and winter and I'm satisfied I found all what I wished.
The first item was basic jumper which is warm but also not thick. I found this one on Massimo Dutti's web pages and I planned to order it but they don't send to Czech Republic. As soon as it was possible I went to Prague and it seemed they don't have my dreamed jumper . Finally they found the black one and also the creamy one in my size. It's made from wool and silk, so it's cosy also on naked skin.



Další položkou byla semišová sukně. Na jaře jsem na několik narazila, ale cena neodpovídala kvalitě. Byla jsem tedy rozhodnutá, že si objednám látku a ušiju si jí, ale v Lindexu jsem našla tuto a rovnou k ní přidala i asymetrickou kostkovanou.
The next item was suede skirt. I found some in spring but the price didn't correspond with the quality. I decided to order a fabric and sew it, but I found this one in Lindex and took also the asymetric chequered skirt.


Malé černé jsem nepotřebovala, ale tyto se mi líbily a unosím je jak na vánoční párty, tak i do divadla. Líbí se mi detail v podobě saténového lemování.
I didn't need little black dress but I like this one and I'll wear it to Christmas parties and also to the theatre.


Klasických košilí není nikdy a tato světle modrá vypadá skvěle s mojí DIY koženkovou sukní. Pokud sháníte vypasovanou košili, která něco vydrží a je za příjemnou cenu, tak mrkněte do H&M, kde je mají hned v několika barvách.
We don't have enough of classic shirts and this light blue one looks grat with my DIY leatherette skirt. If you look for shirt which is good-quality, fits good and for the great price, just go to H&M where you can find them in various colours.


Další položkou na seznamu byl černý top a bonusem je zlatá aplikace na něm. Skvěle bude vypadat jak s kalhotami tak i pouzdrovou sukní.
The next item was black top and the bonus was the gold application. It looks great with slim pants and also with the pencil skirt.


Poslední, co jsem si chtěla pořídit, byla tvářena Coralista od Benefitu, jejiž odstín se ke mně hodí asi nejvíc z toho, co jsem měla možnost vyzkoušet. Asi jí nikdy do konce expirace nespotřebuji, ale stejně a to balení je prostě krásné. 
Co jste si za poslední dobu pořídili pěkného vy?
The last thing which I wanted to buy was blush Coralista from Benefit. Its shades is the best for me from the others which I could try. Maybe I didn't use it all till the expiration but who cares and the case is simply beautiful.
What did you buy lately?

1 komentář:

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)