úterý 2. června 2015

Smart casual


Jeden týden plný zážitků je za mnou a další přede mnou. Minulý týden jsem mimo jiné byla na skvělé večeři s kamarády a pak jsme vyrazili na koncert Chinaski. Jedna kamarádka je zbožňuje a každá příležitost, kdy se s přáteli vidím se musí využít a je skvělá. Tato rozhodně žádnou výjimkou nebyla. Jen naše mužské protějšky nebyli tak nadšeni z výkonu Michala Malátného a ostatních členů skupiny, takže příště je asi vynecháme a půjdeme samy.
Pro tentokrát jsem vynechala sukni a nahradila ji skvělými tmavě modrými kalhotami. Po dlouhé době jsem natrefila na kalhoty, které mi skvěle padly a jsem zvědavá, jak dlouho zase bude trvat než nějaké podobné najdu. Navíc se mi poslední dobou zalíbila kombinace modré s hnědou, takže koňakové balerínky byly jasnou volbou.
One week which was full of events is behind me and the next one is here. Last week btw. I went for a dinner with friends and then we went to concert of czech musician group. One friend loves it and every occassion where I can meet with the friends is great and this one wasn't any exception. But our men weren't so excited, so next time we ladies will go without them.
This time I had opportunity to wear dark blue pants instead skirt. After long time I found pants which fits me. Moreover lately I like colour combo of blue and brown, so I chose light brown ballerinas.


Tom Tailor pants
F&F ballerinas & handbag
H&M top
Aldo sunglasses

Žádné komentáře:

Okomentovat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)