pátek 19. června 2015

I wanna fly like a butterfly


Při posledním úklidu skříně jsem přemýšlela, že bych tyto šaty vyřadila, ale nebyla jsem stoprocentně rozhodnutá a tak jsem dala stranou s tím, že když mi ve skříni zbude místo, tak si je nechám a dám jim ještě šanci. Udělala jsem nakonec dobře, protože teď bych litovala. Jsou ze šifonu a mají lehkou podšívku, takže nejsou průsvitné a zároveň lehké, ideální tedy do horkého počasí. 
O víkendu jsem se slunila, takže už nevypadám tolik jako dcera ředitele vápenky a tudíž i šaty na mě budou vypadat lépe.
During last cleaning of my closet I thought to sort out this dress but I wasn't 100% decided, therefore I put it on side with idea, if I'd have place in my closet, I'd take it and give it a chance. Finally it was good idea because currently I like to wear it. This dress is from chiffon and has also fine lining, so it isn't transparent and perfect for hot summer.
  

Orsay dress
Aldo sunglasses
CCC shoes
Michael Kors handbag

4 komentáře:

  1. Náhodou jsou opravdu krásné! Připomínají mi jednu ted baker halenku, co mám vyhlédnutou :-)) A taky se zrovna chystám na úklid skříně, tak třeba něco objevím!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou báječné i nevšední, přitom slušivá barva.

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)