čtvrtek 26. února 2015

Adina


Představuji vám novou šatovku, kterou jsem si koupila v posledních slevách, které ještě probíhají. Jednoduchá, černá se stojáčkem a perfektně sedne, co víc si tedy přát. Univerzálně kombinovatelný kousek, jak do práce, tak i na kávu s kamarádkou nebo se ségrou. 
Další novinkou, kterou jsem vám ukazovala v tomto článku je jelínek Adina. Opět na něj slyším jen samou chválu, jen skoro všichni si myslí, že je to sob. Už se těším, až ji budu moci nosit i na klopě saka a nebudu ji schovávat pod kabátem.
P.S. Nezapomeňte se zapojit do giveaway. :)
I want to show you my new dress which I bought in latest sales which is stil running. The simple black with the turtle-neck and it fits perfectly. The perfect simple piece to work or for a coffee with friend or with sister.
The next new is new deer Adina which I showed you in this post. Everybody like it but almost all people think it's reindeer. I'm look ing forward to wear it on blazer and don't show it under the coat.


Mango dress and coat
Lindex top
Calzedonia tights
Camaïeu booties
Siena Style handbag
Aldo sunglasses

4 komentáře:

  1. Satovky jsou fajn a moc ti slusi.
    Asi to maji lidi spojene s Vanocema, ty kaminky. Malokdo zna jelinky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti.
      Mně překvapilo, že jelínky zná jedna kolegyně. :)

      Vymazat
  2. slevy v mangu jsou super, přinesla jsem si tričko, ale bylo by toho určitě víc, kdybych nespěchala :) a podobnou šatovku jsem viděla i v zaře myslím. Já ještě plánuji pár věcí ze slev z asosu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkné. :) Já se slevama skončila a s velkými nákupy také. Po zimě opět vytřídím šatník...

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)