neděle 4. ledna 2015

Food tip: Restaurant Indigo


Dnes jsem zde s dalším tipem na příjemnou restauraci v Plzni. Jedná o Restaurant Indigo, který se nachází trochu dále od centra (kousek od ČEZ Arény), ale stojí za to sem zajít. 
Restaurace nabízí klasická jídla v podobě těstovin, salátů, různých druhů mas a také výborných zákusků. Před Vánoci jsem zde byla posedět s kamarádkami a také se tu konal poslední vánoční večírek z práce. Vaří tu opravdu dobře, interiér je příjemný a mně osobně se líbí prosklená stěna, ze které se dá pozorovat venkonvní ruch ulice. Mají tu i velmi dobrá vína a celkem slušný výběr. Jediné mínus, které shledávám je, že nedělají čerstvý mátový čaj. Nicméně zákusky mají výborné. Měla jsem možnost ochutnat jich více a u mě jasně vítězí čokoládový fondán.



zdroj: můj archiv, Indigo 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)