pátek 30. ledna 2015

Face care


Článek na téma péče o pleť jsem publikovala již před nějakou dobou, ale vzhledem k tomu, že potřeby mé pleti se změnily, rozhodla jsem se pro menší up-date. Oproti minulému článku mám péči rozdělenou již na denní a na noční a jediný výrobek, který stále používám je oční roll-on ze Sephory.




Ráno používám na pleť rozjasňující hydratační krém s andělikou od L'occitane a na oční okolí již zmiňovaný roll-on ze Sephory. Krém má lehkou konzistenci a rychle se vsákne do pleti. Přes něj používám ještě CC cream ze Sephory na sjednocení pleti, takže na celý den je má pleť dostatečně hydratovaná. Pokud bych nepoužívala CC krém, pravděpodobně bych potřebovala něco více hydratačního.


Večer po odlíčení a vyčištění pleti používám notoricky známý suchý olej od Nuxe. Pořídila jsem si variantu se třpytkami a do obličeje ho jemně vklepávám. Pleť krásně vyživí, ale nezmastí. Četla jsem na něj pozitivní i negativní recenze, ale já si pořízovala s tím, že ho budu používat na obličej. Na tělo a na vlasy mám jiné osvědčené přípravky a o těch si můžeme povědět třeba příště. Používám ho něco přes měsíc a za tu dobu nepozoruji, že by nějak extra vyhladil vrásky, které se mi bohužel již objevily na čele, ale jemné linky se trochu vyhladily. Navíc díky třpytkám pleť září, ale zároveň nevypadám jako disco koule. 
Na oční okolí používám revitalizační oční krém od Dr. Brandta. Dávkování je v pumpičce, takže si pohodlně nadávkuji potřebné množství. Krém má jemnou perleťovou konzistenci, po nanesení je tedy oční okolí rozzářené a hydratované. Připadá mi, že po dobu, co používám tento krém, tak se mi zesvětlily i kruhy pod očima a jakmile spotřebuji roll-on ze Sephory, budu používat i ráno Dr. Brandta.
Momentálně se poohlížím i po nějakém séru a zatím mi zaujal Génifique od Lancome nebo poslední dobou čtu i pozitivní recenze na séra od Kiehl's. Uvidím, pro co se nakonec rozhodnu.
Pokud tedy máte tip na sérum na obličej, ráda ho uvítám.

2 komentáře:

  1. Urcite si kup ciste hyaluronove serum od Nobilis Tilia za 370,- kc hodne dobry vykon a pak pozdeji za par let cisty kolagen, ale to uz bude o tisicich. To serum mi poradila eM a u nas v rodine jej ted s nadsenim vsichni pouzivaji. Nejvic se libi memu tatovi a mne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip! Přečetla jsem recenze a dnes mi dorazilo. :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)