sobota 2. listopadu 2013

Milano

Duomo
V Milánu jsem byla letos poprvé a rozhodně ne naposledy. Nemyslím tím jen kvůli nakupování (i když to se samozřejmě opomenout nedá :), ale i procházky po krásném centru, výbornou zmrzlina (ta je ale v celé Itálii) a jídlo celkově. O důvod víc, proč se vrátit je i fakt, že jsem bohužel nestihla vylézt nahoru na Duomo, což musím při příští návštěvě napravit. :) 
I was in Milan for the first time and absolutely not for the first time. I don't think only the shopping (although it cannot be forgotten) but also walks in beautiful centre, delicious ice.cream (but it's in whole Italy) and the food generally. One more reason for coming back to Milan is the fact, that I didn't have time to go up to Duomo, which I have to catch it next time. :)

at San Ciro
Hippodrome
Gallery Vittorio Emanuele II.
Square of La Scala
La Scala
old tram
beautiful fountain
in the park
:)
me at Gallery Vittorio Emanuele II.

2 komentáře:

  1. Miluji Miláno! Byla jsem tam letos v létě a je super! A to mně nikdy k návštěvě moc nelákalo :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  2. Och Miláno, já tam zase brzo musím. Na fotce vidím kousíček z toho mého oblíbeného obchodu s rukavicemi. Ty potřebuji zase další a další.

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)