neděle 2. června 2013

Outfit of the day: Light beige&blue

 
Nenapadlo by mě , že koncem května budu nosit trench, ale tomu tak. Tentokrát v kombinaci se světle béžovou a modrou.
Stěžovat si na počasí nemá podle mě smysl. Chce si to najít zábavu i v tomto počasí, pokud zrovna nezachraňujete svoje bydlení. Doufám, že jste všichni v pořádku. Já jsem upršenou neděli využila k dokončení několika DIY projektů, které vám brzy ukážu.
I ddn't thought at the end of May I wore trench but it's fact. This time matches with nude and blue.
It's a nonsense to complaint to weather. I think you should find some amusement, if you don't have to save your home. I hope you're OK. I utilized rainy Sunday to finish some DIY projects, which I'll show you soon.

 
Orsay trenchcoat
Mango pants
Asos pumps
Reserved handbag
gifted scarf

9 komentářů:

  1. moc ti to sluší :) ty botičky se mi strašně moc líbí, mají skvělou barvu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší ti to a výhodou je, že můžeme vrstvit! Už se těším na DIY.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, tyhle barvy ti sedí :) Také se těším na DIY, jsem kreativní maniak, který čeká na inspiraci :D

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu perfektní!
    Aleš

    OdpovědětVymazat
  5. ako si napisala nema zmysel stazovat sa, ale skor vymyslat vselijake studensie outfity :)

    Inak už je na čase vymeniť si na poličke letný krém, ak ho ešte nemáš tip na jeden výborný tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/06/menime-krem-na-leto-doliva-rehydratacny.html

    OdpovědětVymazat
  6. nude shoes - love this style <3

    www.classicorcool.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ten trench je uzasne moc ti slusi:)

    OdpovědětVymazat
  8. To je focený v Plzni ne? Ty chodíš taky na zču? Mimochodem moc to sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to focené na Borech. Na ZČU jsem chodila, už mám dostudováno. :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)