neděle 23. června 2013

Flowers everywhere where you look

 
Možná jste si už všimli, že mám ráda květiny. Mám jich několik doma a snad u mě už pomalu přestává platit, že nejsilnější jedinci přežijou. :) Už potřetí mi vykvétá orichidej, což upovažuji za zázrak. Květiny ve váze jsou podle mého názoru krásným doplňkem do bytu a ten můj momentálně zdobí růže, které jsou zároveň mými nejoblíbenějšími květinami. Proto není divu, že jsme u nich fotili minulý víkend, když jsme byli na historickém víkendu podívat se na vystoupení mé sestry, která hrála nebo spíše tančila v hlavní roli.
Maybe you notices that I like flowers. I've got some at home and maybe it isn't valid, that the most strongest subjects will survive. :) For the third time orchidea is in bloom, which is miracle by me. Flowers in vase are beautiful accesory at home in my opinion and currently by me it's roses, which are my the most favourite flowers. For this reason we shooted at roses last weekend, when we went to historical weekend to watch my sister, which played or rather danced lead role.

 
Virginia Fashion dress
Windsorstore shoes
Ebay handbag
Swarovski necklace
Bentime watch

3 komentáře:

  1. Mne zatial skapal každý kvet čo som dostala ...ja viem nieje ti k smiechu ....:)
    Krásna si moc ti to pristane a tie šaty sú pekné letné a pohodlné ...super

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šaty jsou krásné, nějaké dlouhé také sháním :) Jinak já mám momentálně jen orchidej, ale už třetím rokem a je rok od roku krásnější :) A mými favority do vázy jsou momentálně tulipány :)

    OdpovědětVymazat
  3. A tyhlety ti taky moc sluší! S tím květinovým pozadím -> super fotky ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)