úterý 5. dubna 2011

Small tidy in my wardrobe with shoes

Je mi líto, že jsem sem ještě nedala fotku nějakého svého outfitu, ale od minulého týdne trávím čas doma a nikam moc nechodím, protože musím dopsat diplomku a dodělat zkoušky, abych se konečně dopracovala k tomu titulu. ;-) Ale celé dny se neučím, dnes jsem se například rozhodla, že udělám trochu pořádek v botníku a jak jsem ty boty vyndavala, tak jsem je nemohla nevyfotit. Takže tady něco z mého botníku, nejsou to všechny boty, ale většina - jaro, léto, podzim. Na léto si chystám koupit ještě nějaký sandálky na klínku, tak kdybyste měli nějaký typ, tak mi dejte určo vědět! :)))

I'm sorry that I didn't put some photo with my outfit, but from last week I spend my time at home and I don't go out so much because I've to finish my master thesis and exams and get the title. ;-) But I don't learn whe days, for example today I decided that I made tidy in the wardrobe with shoes and I put out the shoes I had to make this photo. There is something from it, they aren't all the shoes but most of them -  spring, summer, autumn. I'm going to buy some wedge sandals for the summer , so if you have some type, tell me about it! :)))


A momentálně taky pracuji na DIY tričku, tak se těště. :-)

I'm working on DIY t-shirt, look forward. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)