pátek 8. dubna 2011

Degustace: vinařství Vinidi

Ve středu jsem byla s přítelem a pár přáteli jako každý měsíc na degustaci vína. Tentokrát bylo na programu vinařství Vinidi ze Slovenska, kousek od Nitry. Vřele doporučuji, pokud preferujete suchá vína jako já. Více informaci tady . Pár fotek z večera, kdy už můj milý snědl sýrový talířek, já vycmrndla kousek vína na stůl a samozřejmě můj outfit.

kabelka Guess / bag Guess, džíny ?? z Regensburgu / jeans ?? from Regensburg, sako Next / blazer Next, tričko Reserved / t-shirt Reserved, šátek dárek od Martiny / scarf gift from Martina, boty Humanic / shoes Humanic, bolerko Orsay / bolero Orsay 

u snědeného krámu :)



































Mějte se krásně. :-)

3 komentáře:

  1. Chodíme skoro každý měsíc.:) Je o fakt super. Zkus se mrknout na netu, jestli se i u vás něco nepořádá.;) Jinak děkuji za komentáře!

    OdpovědětVymazat
  2. Řízenou degustaci jsem taky doslova párkrát vyzkoušel. A je to fajn :) Zase nový zážitek, zkusit se má všechno, tak pro ne i degustaci :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)