čtvrtek 14. dubna 2011

Nails

Od doby, co nemám gelovky se sbírka mých laků rozrostla a péče o nehty rozrostla. Úplně vlevo je bělící péče, na kterou nedám dopustit. Vybělí hezky konečky nehtů, ale pozor, pokud se dá více vrstev, nehty získají lehce nafialovělý nádech. Dříve jsem používala bělící péči z Yves Rocher, ale v Německu jsem objevila levnější variantu od P2 a výsledek je stejný. U nás jí prodává ještě Essence, nemám ozkoušeno, ale tipuji, že výsledek bude stejný. Bílý lak je na razítkování na nehty. Pak zlatý a černý jsou na efekt popraskání. A pak oblíbené barvičky - červený používám spíše na nohy, ale občas i na ruce. A ten lososvý jsem si koupila teď nově - měli ho ve slevě v jedné drogerii u nás. Tělový je určený původně na francouzskou manikúru, ale mně se líbí i samotný na nehtech.


Olejová tužka je supr na změkčení kůžičky kolem nehtů, opět od P2. Mrzí mi, že tahle značka se nedá u nás sehnat, má supr věci v péči o ruce a nehty.


Inspirovala jsem se Marcelou z Fashionmania a vyzkoušela odlakovací tampony Ebelin z dm. Nejen, že nehty krásně odlakují, navíc obsahují olejíček, takže nehty nejsou vysušené a jsou za super cenu 39,90 Kč.

  

Včera jsem si koupila praskací lak a dnes to vyzkoušela. Musím to do příště líp vychytat. :))) Co říkáte na výsledek? 



3 komentáře:

  1. Taky máš pěknou sbírku laků :) Mě osobně se praskací lak nelíbí, nějak mu nemůžu přijít na chuť :/

    OdpovědětVymazat
  2. pěkné laky, líbí se mi ten nude odstín:)
    a ty popraskané nehty vypadají super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji! Mně se ten praskací lak taky líbí :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)