úterý 8. března 2016

New in & DIY skirt


Před nějakou dobou jsem psala, že jsem omezila nákupy nového oblečení a spíše se věcí zbavuji, protože mi v příštích několika týdnech bude čekat stěhování. Minulý víkend jsem ale udělala výjimku a pořídila si šaty a boty a ušila si sukni.
Na šaty mi upozornila kolegyně v práci, která je má také a nedělám to moc často, abych si kupovala stejné věci jako už někdo má, ale v tomto případě jsem neodolala, protože jsou jednoduše úžasné díky příjemnému materiálu, skvělému střihu a proužkům.
Černé kotníčkové boty jsem hledala skoro celou zimu a když jsem jejich hledání vzdala, tak jsem je našla. Pro někoho možná může být nepochopitelné, proč jsem si na konci zimy pořizovala takové boty, ale příští sezonu jako když je najdu.
Poslední věc, která přibyla v mém šatníku je sukně se sklady a kapsami, takže je i praktická. Látku jsem dostala a zbyl mi z ní ještě velký kus, takže si z ní buď ušiji krátké šaty a šortky.
Some time ago I wrote I stopped with shopping new clothes and instead of it I sort my closet because in couple of weeks I'll move. Last week I did an exception and bought dress and shoes and sewed the skirt.
I bought this dress on advice of my colleague. She has it, too and you know I don't like to buy the same things as other people have but in this case I didn't resist because this dress is simply stunning thanks to material, cut and stripes.
I was searching black ankle boot whole winter and when I ended it, I found them finally. Maybe you cannot understand why I bought such shoes at the end of winter but they  were cheaper and I'll wear them next autumn/winter season.
Last thing which is new in my closet is DIY skirt which is also practical. I got the fabric from one woman at work and I have enough of it to sew short dress and shorts.    



2 komentáře:

  1. Sukne je super. I s kapsami? To jsi fakt dobra. Ty saty by se mi moooc hodily taky. Daji se nekde sehnat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, saty v H&M.
      Diky, ano, s kapsami. Trochu mi tekly nervy, ale dala jsem to. :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)