pondělí 14. září 2015

Travel diary: Outfit to the plane


Když cestuji letadlem, tak volím vždy pohodlí, ale tepláky na mě opravdu neuvidíte. Na cestu na letošní dovolenou jsem tedy zvolila bílé džínové šortky, na nohy Tomsky, protože trpím neustále na studená chodidla a nahoru jsem jsem oblékla tílko a přes něj ještě top s tříčtvrtečním rukávem kvůli klimatizaci v letadle.
Co se týče mého růžového kufru, tak to byl nápad mého muže. Původně jsem chtěla tmavě fialový, ale nakonec jsem před dvěma lety pod stromečkem našla tento růžový a jeho velkou výhodou je, že kdyby mi ho někdo chtěl vzít (jakože už se to jednou málem stalo), tak to jde celkem dobře poznat. Růžových kufrů se po letištích moc nepohybuje. :)
Co oblékáte na cestu vy?
When I travel by plane I always choose a comfy outfit but you don't see me in training suit. For last holiday I wore white jeans shorts, Toms shoes because my feet are almost always cold, then top and top with longer sleeves because of air condition in the plane.
Concerning my pink luggage it was my husband's idea. Originally I wanted dark violet one but finally two years ago I found this pink one under the Christmas tree and the big advantage is that if somebody wants to steal it (and in almost happend), it simple to find it. There aren't many pink luggages in the airport.


New Yorker shorts
Toms shoes
Diane von Furstenberg handbag
DKNY sunnies

2 komentáře:

  1. Slusive! Hezky outfit, ale sortky nemam na cesty rada kvuli kozenkovym nebo kovovym sedadlum na letisti. Kdyz mam na sobe sortky, tak vzdy potrebuji neco pod sebe :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti!
      Tyhle jsou právě delší, takže kůže ani kov nevadí. :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)