neděle 20. září 2015

Mrs. Skirt


Paní sukně, přesně tak se jmenuje tato sukně, kterou  mám opět od Black Mountain už někdy od července, ale posílala jsem jí ještě na úpravu a pak následovala vlna veder, takže sukně se dočkala premiéry až minulý víkend. Opět je skvěle propracovaná a díky té lodi jsem se alespoň ve vzpomínkách vrátila na Kefalonii, kde jsem mimo jiné pozorovala jachty, jak plují po moři.
Po tomto týdnu už jsem ale naplno zařazená v pracovním procesu, kam jsem spadla skoro po hlavě, ale příští víkend vyrážím opět na výlet a více se o tom dozvíte již brzy.
Mrs. Skirt, it's the name of this skirt which I have from Czech let's say designer Black Mountain since July but because of some small correction I sent it back, then we had hot weather and therefore I wore it last weekend. Thanks to the boat I got back in my memories to Kefalonia where I also wtched the yachts on the sea, so calming.
After last week I'm back absolutely in job but next week some adventure waits for me and soon I'll tell you more.



H&M top
Mel shoes
Siena Style handbag

Žádné komentáře:

Okomentovat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)