úterý 21. července 2015

Summer chic


V minulém článku jsem se lehce zmínila o tom, proč jsem za poslední dobu nefotila žádné outfity. Před dvěma týdny se mi totiž podařilo popálit si levou nohu na stehně nad a na lýtku pod kolenem. Při obracení mi maso vyklouzlo z obraceček a horký olej mi vystříkl na nohu. Já to tvrdím pořád, že si můj muž vzal spíš Coco Chanel než Jamieho Olivera. První týden to nebyl pěkný pohled a bolelo to jako čert. Když jsem si minulý pátek myslela, že nohá vypadá lépe a vzala jsem si na večerní posezení do restaurace s kolegy krátké šortky, ta se mi slečna servírka ptala, jestli mi nepokousal krokodýl.
Dnes ale noha vypadá už opravdu lépe a chci vám tedy ukázat černobílý outfit v letním duchu. Sukni, kterou jsem šila, dobře znáte a dá se kombinovat s většinou věcí, které mám. Top jsem si koupila v Barceloně, mám ještě jeden v černé barvě a doufám, že mi nějakou dobu vydrží, protože se opravdu dobře nosí. Konečně se mi vrátila po nemoci má náhradní kadeřnice, dala mi tedy do pořádku patku a délku vlasů, já se i díky tomu cítím skvěle a nemusím ráno do práce vymýšlet žádné účesy. 
Také jsem si začala jít opravdu za tím, co chci a plnit si tak jeden sen, tak mi držte palce, aby to vyšlo. Momentálně jsem pro to udělala všechno, co jsem moha a uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál.
I ast post I mentioned reason why I didn't shoot outfits lately. Two weeks ago I burned my left leg. When I prepared dinner, the meal slided and hot oil squirted on my leg.  always said that my man didn't married Jamie Oliver but Coco Chanel. It looked quite terrible and hurted a lot first week. Last Friday I thought it looks better and I wore shorts to restaurant where we had event with colleagues from my job but according reaction from waitress who asked if I was bited by crocodile, it didn't look so good as I thought.
Today the leg looks really better and I want to show you black and white summer outfit. You know this DIY skirt and it's easy to match with almost my whole closet. I bough this top in Barcelona, I've got also the black one and I hope they'll keep fine long time because it's really cosy for wearing.
Finally my spare hairdresser is back after the sickness, she made my hair and also thanks to that I feel great and I do't have to think what hair style to do. 
I also started togor for what I really want and started to fulfill one of my dreams, so finger crossed, please, as my dream comes true soon. Currently I did verything what I can and we'll se how it'll continue.
 

DIY skirt
Zara top
Lindex heels
Siena Style handbag
Aldo sunglasses

8 komentářů:

  1. Moc ti to sluší, tento outfit ti fakt sedne! Botičky a brýle jsou úplně ňuňu. :)
    Doufám, že už je nožka v pořádku. Já jsem na takové věci taky šikovná. :)))
    Jinak držím palce ať se ti splní tvůj sen! Já mám taky jeden "pracovní sen", ale pořád se ještě bojím...a chybí mi odvaha... :/
    Kdyby jsi náhodou měla někdy cestu do Ostravy, tak musíme zajít na kávičku a zákusek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Dasho. :) Nožka už je v pořádku a snad za pár týdnů nebude vůbec nic poznat.
      Jestli máš sen, tak si ho splň a neboj se toho. Já měla taky obavy, ale nakonec ten první krok byl jednoduchý. :)
      Posezení zní moc dobře a to samé když pojedeš do Plzně. ;)

      Vymazat
  2. Te nohy je mi vazne lito. Uplne chapu, ze se ti nechtelo fotit. Outfit je paradni. Takovy top by se mi hodil. Moc ti to vsechno slusi.

    S plnenim planu! drzim pesti!

    OdpovědětVymazat
  3. Účes skvělý, sukně, boty jakbysmet!

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé ta noha mě mrzí! Muselo to bolet jako čert!
    Sny jsou od toho, aby se plnily :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)