pondělí 10. března 2014

Reprezentační ples Plzeňského kraje


V sobotu jsem se zúčastnila prvního a asi také posledního plesu v této sezoně. Původně jsem si chtěla pořídit nové plesové šaty a už jsem je i měla vybrané, ale neměli moji velikost a pokud by se objednala, tak by nepřišly do termínu plesu. Takže jsem se musela spokojit s šaty, které jste na mě mohli vidět loni, když jsme byli na Zahradnickém plese. Vlasy jsem vyčesala do drdolu a do něho dala štrasovou ozdobu. Vzhledem k tomu, že vršek šatů je celkem dost ozdobený a měla jsem ve vlasech ještě ozdobu, už jsem si žádné další šperky nevzala a celé to doplnila stříbrným psaníčkem.
Nejvíce z celého programu se mi líbilo vystoupení Báry Basikové, když zpívala píseň Fantom Opery. Musí se nechat, že má krásný hlas. Mimo ní vystoupil i Petr Kolář a jako půlnoční překvapení si organizátoři připravili vystoupení Dana Nekonečného a Šum Svistu. Ples měl i charitativní podtext a během něho se i přidávaly šeky pěti lidem, ke kterým osud po zdravotní stránce zrovna moc milý nebyl.
P.S. Pokud si pořídím ty nové plesové šaty, tak si je rozhodně nechám zkrátit na takovou délku, abych je mohla mít k tanečním botám. Včera jsem botky poprvé vyzkoušela na tanečních a nikdy už nechci v ničem jiném tancovat. :) Rozdíl je opravdu znát a nohy tolik nebolí. 


       

Cotton Club dress
Orsay clutch
Humanic heels
A jedna z Happy boxu. :)

8 komentářů:

  1. Ty šaty jsou kouzelné, moc Ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Byla by škoda nechat tyhle krásné šaty ve skříni, jsou fakt úžasný a moc ti seknou :-) A foto z happyboxu je taaak sladký :-)

    OdpovědětVymazat
  3. wow nadherny outfit a ten drdol je krasny ,libi se mi ten stras!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné šaty! Celé je to velmi povedené. Jsi jako víla :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ježíši, úplná antická bohyně, fakt! Dokonalý. Myslím, že každý další šperk by už jen kazil dojem, takhle je to tip top. Jediný mě mrzí, že nevidím botičky, ale nepochybuju, že do toho celkového výzoru skvěle zapadaly. Bravo Veru!
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)