čtvrtek 30. ledna 2014

Stripes in snow

Konečně k nám přišla zima, jak má být. Opravdu mi nebaví číst všude možně, jak se lidé diví, že mrzne a napadl sníh a pak na to nadávají. V našem podnebném pásu je to normální a divila bych se tomu v případě, že by takové počasí panovalo např. v červnu. Navíc "zasněžené" fotky mají podle mého názoru své kouzlo. :)
Doufám, že sníh nějakou dobu vydrží alespoň na horách, protože se neskutečně těším, až budu zase "brousit" sjezdovku a provětrám lyže.
Finally it's real winter. I'm bored, when I read almost everywhere some articles that people are surprised, when it starts to snow and freezing. It's normally in our climatic conditions and in my opinion it'll be weird in case, this weather will be e.g. in June. Morever the photos with snow has its magic.
I hope the snow will be long at least in mountains, because I look forward to ski on the piste.


Mango coat
Benetton jeans
Reserved boots
Forever21 t-shirts
F&F necklace
DKNY handbag

12 komentářů:

  1. tak ten kabátek je úžasný. moc ti to sluší.
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle mě vždy potěší. Obecně nemusím stěžovatele, ale ohledně mrazu a deště mi to vadí víc. Tento týden je počasí ideální!
    Aleš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, kéž by to tak nějakou dobu vydrželo.

      Vymazat
  3. To je moc hezké oblečení, kousíček léta v zimě mi navozuje to triko. Vypadá to skvěle, tedy ty vypadáš skvěle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti! A to jsem ho chtěla dát pryč, no ještě nějakou dobu si ho nechám. :)

      Vymazat
  4. Rolak a kabát jsou skvělá dvojka :-) ja to stezovaní taky nemám rada, ale lidi budou brblat pořád - že mrzne,sněží,nebo je moc tepla zima,že sviti slunce a nebo prší... Ať si trhnou nohou :-)

    OdpovědětVymazat
  5. jee ten efekt se snehem je hezky:)a libi se mi rolacek!

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)