pondělí 11. června 2012

Outfit of Sunday: Pattern and white


Jak jste strávili víkend? Já ho měla po douhé době celkem klidný a odpočinkový. V sobotu jsem se starala o interiérové květiny a večer si udělala radost nákupem náhrdelníku (k vidění na Facebooku nebo v příští outfitu). V neděli jsem dlouho spala a užívala si volno, dopolední počasí přímo vybízelo zůstat v posteli. :) Příští víkend bude o něco akčnější, ale podrobněji o tom až později, každopádně se už těším! ;) 
P.S. Děkuji za krásné komentáře u posledního článku a také za vaši návštěvnost zde. Mám z toho opravdu velkou radost!
How did you spend weekend? I had it quiet and relaxing after long time. On Saturday I cared about interior plants and in the evening  made a pleasure when I bought a necklace (you can see it on Facebook or in next outfit). On Sunday I woke up so late and I also enjoyed do nothing, the weather in the morning challenged to tay in bed. :) Next weekend will more active but details will be soon, anyway I'm looking forward to it! ;)
P.S. Thank you for nice comments at last post and also for your visit here. I'm really happy!


No name pattern pants
Gate blazer
Windsorstore wedges sandals
F&F clutch
Random bracelet
Gifted Eiffel earrings from my sister

18 komentářů:

  1. Very cute outfit - I love the white jacket and the mix with those gorgeous trousers is beautiful. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten outfit je nádherný, hrozně Ti to sluší!!

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to. Moc se mi líbí psaníčko a barva laku na nehty. Který to je? Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Je to od Essie Tart Deco, ale podobný seženeš podle mě i od jiných značek. :)

      Vymazat
  4. great look honey, you are so elegant!

    xx

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný kalhoty, musí být pohodlné. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si nedávno pořídila podobné kalhoty a už se těším až si je vezmu na sebe.. jsou hrozně moc pohodlné :)

    OdpovědětVymazat
  7. cute look ;)

    http://itsnotjustanotherfashionblog.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  8. Pro takové gatě mám prostě slabost :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Super kaťata! :) Sekne ti to! Na náhrdelník jsem zrovna včera u nás v HM taky koukala, nakonec jsem si ho nevzala.. asi bych ho neunosila.. ale jsem zvědavá jak ho zkombinuješ ty! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Já bych náhrdelník brala i v tyrkysové. :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)