pátek 14. listopadu 2014

Outfit: fur&boots


V minulém článku jsem psala o hledání a nalezení ideálních kozaček na nízkém podpatku a dnes vám je chci ukázat outfitu, který jsem na sobě měla minulý víkend. Kabát jsem vyměnila za kožešinovou vestu, protože jsem šla na jednu výstavu a na přechod do auta nebylo potřeba nic teplejšího.
In last post I wrote about searching and finding perfect boots on low heel and today I show you them in outfit which I wore last weekend. I changed coat for faux fur vest because I went for one exhibition and I didn't need anything more warmer.



Calzedonia jeggins
H&M t-shirt
Promod faux fur gilet
Tamaris boots
Siena Style handbag
Michael Kors sunglasses

9 komentářů:

  1. Kozačky parádní, ale ta vesta je naprosto dokonalá! Moc ti to sluší.

    Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
  2. Jůů, ta vestička je parádní! Koukám také, že ti strašně rychle rostou vlasy, jak to děláš? :)

    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :)
      Já nevím, jak to dělám, ale od začátku srpna nejsem stříhaná. :)

      Vymazat
  3. Vesta super a ta patka vám hodně sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Aleši.
      Patka už je ale značně přerostlá a musím ji nechat zase přistřihnout. :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)