čtvrtek 1. prosince 2011

H&M opening


Zdravím vás a předem chci poděkovat za nárůst počtu followers a Vaše milé komentáře. Opravdu mi dělají radost a vážím si jich! Dnes se u nás otevíral druhý obchod H&M v obchodním centru Plaza. Čekala jsem, že tam bude hodně lidí, ale netušila, že až tolik. Měli akci při nákupu za 1000,- Kč dostanete poukázku na příští nákup v hodnotě 600,- Kč. Ano, je to lákavá nabídka, ale já jsem odešla s prázdnou. Čekala jsem, že tam budou mít více kosmetiky, ale opak je pravdou. Doplňků měli méně na výběr než v obchodním centru Olympia. Takže jsem byla zklamaná. Měli moc věci na výběr, ale nic, co bych sháněla a když už něco měli, co bych chtěla, tak to neměli v mojí velikosti. A ani už mi nezaráželo, že spousta lidí si tam koupila věci, které se jim ani moc nelíbily, a to jen pro to, aby dostali tu poukázku. Další šílenost byla fronta u kabinek v obou poschodích a pak u pokladen. Vybrala jsem si akorát bodycoon sukni a pro tu si zajdu, až tam bude trochu klid. :) Odešla jsem tedy s prázdnou. Zastavila jsem se ale v Calzedonii a koupila si legíny. Zítra po práci jedu do Prahy na vánoční trhy se podívat a v sobotu asi mrknout po obchodech a pak hurá do kina na Kocoura v botách. :) A v příštím postu uvidíte, co jsem si dnes koupila mimo legín. ;)
Hello everybody, at first I have to thank you for following and Your nice comments. It´s pleasure me and they´re important for me. Today was opening of second store H&M in shopping centre Plaza. I expected a lot of people but not so much like this. They had action spare 40 Euro and get voucher in value 22 eur for your next purchase. Yes, it´s really interesting offer but I bought nothing. I expected more cosmetics but it wasn´t true. They had less of accesoires than in H&M in shopping centre Olympia. So I was disppointed. There were a lot of nice pieces but nothing what I´m looking for and if there were something what I want, it wasn´t in my size. And I wasn´t wondering about people whose bought some things, which they didn´t like so much, because of getting voucher. Another madness was   long queue at the changing rooms in both floor and also at the cashdesks. I chose only bodycoon skirt and I will buy when there won´t be so much people. I stopped at the Calzedonia and bought leggins. Tommorrow after work I go to Prague to watch Christms Market and on Satruday maybe watch the shopping centres and then to the cinema to Puss in boots. :) In the next post you will see what I bought  today except for leggins. ;)



Fotky mého dnešního outfitu v kabince. Opravdu velmi jednoduchý - džíny, svetr z Manga, kozačky, kabát a k tomu kabelka Forever 21. A taky je dnes snad trochu vidět rtěnka - Essence (odstín Fashionista). :)
Photos of my today\s outfit. Very simple - jeans, jumper from Mango, boots, coat and hnadbag Forever 21. And I hope my lipstick is visible today - Essence (Fashionista).


jeans: random shop in Regensburg
jumper: Mango
coat: F&F
boots: Marco Tozzi
necklace: Swarovski (gift)

12 komentářů:

  1. skvělý outfit :) (probíhá u mě giveaway)

    OdpovědětVymazat
  2. Supercute!!!! I like your blog! if you want, we can follow each other, let me know!!!
    The Shabby Labels, New Post!

    OdpovědětVymazat
  3. Jednoduchý, ale slušivý outfit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já nevím, já si v H&M oblečení nikdy moc nevyberu.. :( ale co se kosmetiky týče tak to si zas vyberu a doplňky taky.. :) teďka je u nás mají navíc v akci a neodolala sem vánoční limitce :) a koukej nám svůj víkend zdokumentovat!! ;) :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já chci taky ještě jedno H&M v Ostravě, ale nějaké větší s lepším výberem. :) Pěkný víkend přeji!

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji vám za milé komentáře! Thanks for your nice comments!
    Dáša: Přijde mi, že v tomhle H&Mku o moc víc věcí nemají. Prostě na Prahu to nemá, bohužel...

    OdpovědětVymazat
  7. H&M...it's m drug :))
    http://thefashionpolitan.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. milujem :) a u nás tiež nedávno otvárali :)

    GIVEAWAY on my blog
    karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. can't wait to check out versace at h&m :)

    http://forallthatjas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Já měla vyhlídnutou sukni, šaty a svetr. Neměli vůbec nic, nakonec jsem všechno koupila v Brně, v klidu. A mimochodem viděla jsem tě tam =).

    OdpovědětVymazat
  11. Madeleine: Fakt? Měla jsi se přihlásit. :) Já si tam nakoupila v klidu teď v pondělí. :) Akorát kožíškovou vestu už skoro nikde nemají...

    OdpovědětVymazat
  12. Tak příště =), mimochodem jsem ráda, že jsem narazila na bloggerku z Plzně, vestičky jsou všude vykoupený, sehnala jsem poslední v Brně.

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)