čtvrtek 1. prosince 2011

H&M opening


Zdravím vás a předem chci poděkovat za nárůst počtu followers a Vaše milé komentáře. Opravdu mi dělají radost a vážím si jich! Dnes se u nás otevíral druhý obchod H&M v obchodním centru Plaza. Čekala jsem, že tam bude hodně lidí, ale netušila, že až tolik. Měli akci při nákupu za 1000,- Kč dostanete poukázku na příští nákup v hodnotě 600,- Kč. Ano, je to lákavá nabídka, ale já jsem odešla s prázdnou. Čekala jsem, že tam budou mít více kosmetiky, ale opak je pravdou. Doplňků měli méně na výběr než v obchodním centru Olympia. Takže jsem byla zklamaná. Měli moc věci na výběr, ale nic, co bych sháněla a když už něco měli, co bych chtěla, tak to neměli v mojí velikosti. A ani už mi nezaráželo, že spousta lidí si tam koupila věci, které se jim ani moc nelíbily, a to jen pro to, aby dostali tu poukázku. Další šílenost byla fronta u kabinek v obou poschodích a pak u pokladen. Vybrala jsem si akorát bodycoon sukni a pro tu si zajdu, až tam bude trochu klid. :) Odešla jsem tedy s prázdnou. Zastavila jsem se ale v Calzedonii a koupila si legíny. Zítra po práci jedu do Prahy na vánoční trhy se podívat a v sobotu asi mrknout po obchodech a pak hurá do kina na Kocoura v botách. :) A v příštím postu uvidíte, co jsem si dnes koupila mimo legín. ;)
Hello everybody, at first I have to thank you for following and Your nice comments. It´s pleasure me and they´re important for me. Today was opening of second store H&M in shopping centre Plaza. I expected a lot of people but not so much like this. They had action spare 40 Euro and get voucher in value 22 eur for your next purchase. Yes, it´s really interesting offer but I bought nothing. I expected more cosmetics but it wasn´t true. They had less of accesoires than in H&M in shopping centre Olympia. So I was disppointed. There were a lot of nice pieces but nothing what I´m looking for and if there were something what I want, it wasn´t in my size. And I wasn´t wondering about people whose bought some things, which they didn´t like so much, because of getting voucher. Another madness was   long queue at the changing rooms in both floor and also at the cashdesks. I chose only bodycoon skirt and I will buy when there won´t be so much people. I stopped at the Calzedonia and bought leggins. Tommorrow after work I go to Prague to watch Christms Market and on Satruday maybe watch the shopping centres and then to the cinema to Puss in boots. :) In the next post you will see what I bought  today except for leggins. ;)



Fotky mého dnešního outfitu v kabince. Opravdu velmi jednoduchý - džíny, svetr z Manga, kozačky, kabát a k tomu kabelka Forever 21. A taky je dnes snad trochu vidět rtěnka - Essence (odstín Fashionista). :)
Photos of my today\s outfit. Very simple - jeans, jumper from Mango, boots, coat and hnadbag Forever 21. And I hope my lipstick is visible today - Essence (Fashionista).


jeans: random shop in Regensburg
jumper: Mango
coat: F&F
boots: Marco Tozzi
necklace: Swarovski (gift)

14 komentářů:

  1. skvělý outfit :) (probíhá u mě giveaway)

    OdpovědětVymazat
  2. Supercute!!!! I like your blog! if you want, we can follow each other, let me know!!!
    The Shabby Labels, New Post!

    OdpovědětVymazat
  3. love this post and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Jednoduchý, ale slušivý outfit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já nevím, já si v H&M oblečení nikdy moc nevyberu.. :( ale co se kosmetiky týče tak to si zas vyberu a doplňky taky.. :) teďka je u nás mají navíc v akci a neodolala sem vánoční limitce :) a koukej nám svůj víkend zdokumentovat!! ;) :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já chci taky ještě jedno H&M v Ostravě, ale nějaké větší s lepším výberem. :) Pěkný víkend přeji!

    OdpovědětVymazat
  7. Love your blog, I'm your newest follower! I hope you'll follow me back and we can keep in touch, I love finding new blogs! xoxo

    http://joellenlove.com

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji vám za milé komentáře! Thanks for your nice comments!
    Dáša: Přijde mi, že v tomhle H&Mku o moc víc věcí nemají. Prostě na Prahu to nemá, bohužel...

    OdpovědětVymazat
  9. H&M...it's m drug :))
    http://thefashionpolitan.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. milujem :) a u nás tiež nedávno otvárali :)

    GIVEAWAY on my blog
    karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. can't wait to check out versace at h&m :)

    http://forallthatjas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Já měla vyhlídnutou sukni, šaty a svetr. Neměli vůbec nic, nakonec jsem všechno koupila v Brně, v klidu. A mimochodem viděla jsem tě tam =).

    OdpovědětVymazat
  13. Madeleine: Fakt? Měla jsi se přihlásit. :) Já si tam nakoupila v klidu teď v pondělí. :) Akorát kožíškovou vestu už skoro nikde nemají...

    OdpovědětVymazat
  14. Tak příště =), mimochodem jsem ráda, že jsem narazila na bloggerku z Plzně, vestičky jsou všude vykoupený, sehnala jsem poslední v Brně.

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)